NAAR UW PLAN VAN AANPAK

OPTIMAAL COMMUNICEREN

 

Gericht zaken doen voor het gewenste resultaat en rendement

Planmatige aanpak voor elke onderneming, markt(en) en doelgroep(en)

BEDRIJFSWEBSITE

Hét digitaal medium voor presentatie van het bedrijf, team, product en service.
Optimaal onderhouden site met de juiste kwaliteiten voor optimaal contact.

SOCIAL MEDIA

Social Media integratie binnen de website en campagnes betreffende een nieuw product of service.
Ideale combinatie voor optimale presentatie.

GRAFISCH DRUKWERK

De bedrijfsidentiteit in elke vorm van communicatie is een belangrijk onderdeel van het positieve imago.
Totale integratie voor de bedrijfsidentiteit.

WEBSITE BEVEILIGING

Voor een betrouwbaar imago is optimale website beveiliging noodzakelijk.
Een goed beveiligde website geeft en schept vertrouwen.
Niet alleen is een SSL-certificaat (groen slot + https) in de url-balk is voldoende. O-design heeft Total Websafe in huis.

VIDEO AUDIO

Ultieme bedrijfspresentatie dmv een bedrijfsvideo inclusief audio. Perfecte presentatie van het bedrijf en mogelijkheden.
Onderscheidend en imago versterkend voor een dynamische presentatie aan het publiek.
O-design Video Commercials voor elke organisatie en elk product of service.

VPS CLOUD HOSTING

Voor optimale website communicatie moet elke organisatie een professionele hosting aanbieden.
Voor een stabiele website met een snelle laadtijd. Belangrijk voor actieve website bezoekers en acties.
Een trage website heeft te veel nadelen.

DE COMMUNICATIEMIX VOOR ELKE ORGANISATIE

SMART DOELSTELLING

BEGIN BIJ HET BEGIN = DOELSTELLING FORMULERING
S = Specifiek
M = Meetbaar
A = Ambitieus
R = Realistisch
T = Tijd begrensd
Binnen 3 maanden: Verhoging van de naamsbekendheid.

DE DOELGROEP[EN]

Elk bedrijf, product, service en kwaliteiten hebben hun specifieke doelgroep(en).
Deze doelgroep(en) zijn perfect te onderscheiden binnen de vele technische mogelijkheden van het internet.

Blijf wel origineel binnen de presentatie.
Het bedrijfsimago zal er zeker positieve reacties op krijgen.

FINANCIEEL

Optimalisering kost geld en dat is logisch.
De juiste tools en het professionele bedrijf kan ook uw onderneming de meest dynamische boost geven om wel goed gevonden te worden en dat dit web-verkeer wel degelijk rendement zal opleveren.

O-design heeft de kennis in huis om ook uw PLAN DE CAMPAGNE te activeren.

ARTIFICIAL INTELLIGENCE · KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE VOOR ORGANISATIES

DE ERVARING SPREEKT ALTIJD

De maximale communicatie-mix voor het beste resultaat is een Plan de Campagne als professioneel maatwerk.
De ontwikkelingen op de markt zijn dagelijks volop in beweging en constant aan veranderingen onderhevig.

Wat vandaag een topper is blijkt een paar dagen later niets meer dan een eenzaam succes.

Maar daar kunnen wij planmatig iets aan toevoegen.
Optimale communicatie gericht op de gewenste doelgroep(en).
De ervaring spreekt en dat maakt het grootste verschil voor vandaag en de toekomst.
Uiteraard is uw Plan De Campagne uniek maatwerk en voorzien van alle actuele noodzakelijkheden.

GERICHT AANBIEDEN

Op welke wijze hebben wij onze communicatie uitgevoerd en wat was het uiteindelijke rendement(?) van de actie(s).
Is het de moeite waard om deze acties nogmaals te herhalen of is de keuze voor een nieuwe aanpak gewenst.

Momenten van bewuste realiteiten maken veel duidelijk.
Vernieuwing gaat altijd gepaard met enige onzekerheid. Maar is wel noodzakelijk.

Wij van O-design hebben door de jaren heen een planmatig en goed uitvoerbaar concept ontwikkeld die succesvol is.
Veel bedrijven hebben hier hun voordeel uit kunnen halen.
Plan van aanpak van O-design werkt.

ONZE MANIER VAN AANPAK

In goed overleg nemen wij samen de Plan De Campagne door.
Corrigeren en optimaliseren waar noodzakelijk.

Deze analyse is het startpunt van de planmatige aanpak.
– analyse
– toepassingen
– middelen
– team
– tijdsaspect
– controle
– wekelijks overzicht
– regulier overlegrondes
– resultaat check
– aanpassingen
– aanvullen

KWALITEIT EN SUCCES

Succes is gewenst maar valt of staat bij de complete presentatie van het bedrijf, het team en het gewenste imago.
Bewust zijn van deze kwaliteit kenmerken is onderdeel van het te behalen succes.
Het hele bedrijf moet zich hiervan bewust zijn en op deze wijze de onderneming professioneel ondersteunen.
De aanname van de telefoon en het tijdig beantwoorden van een e-mail zijn de dagelijkse zaken waar wij aandacht aan moeten besteden.

Het eerste contact en ontmoeting zijn altijd de momenten van positieve omarming of juist de negatieve afwijzing.

Het ligt heel dicht naast elkaar.
Professionele benadering is aan te bevelen.

Positieve synergie werkt door in alles.

PLAN VAN AANPAK FORMULIER