Kennismanagement bewust functioneel personeel
Optimaal functioneren
WAAROM KENNISMANAGEMENT BELANGRIJK IS
Direct vanaf het eerste contact met het bedrijf, personeel, management, directie en iedereen die betrokken is bij bedrijfscommunicatie moet de betreffende acterende medewerker 100% op de hoogte zijn van de producten, services, acties om snel en adequaat de vraag van het moment te kunnen beantwoorden. PUNT UIT.
PROFESSIONELE HOUDING VAN TEAM NAAR KLANTEN
Het is helaas niet te meten, maar is er een schatting van hoeveelheid orders die niet doorgaan vanwege het slechte en onkundige gedrag van de betreffende medewerkers. Een vraag van de klant moet optimaal en snel beantwoord worden door het Team. Iedereen moet zich hiervan 110% bewust zijn. De kleinste details maken de gevolgen groter voor een beter resultaat.
CONCRETE VOORLICHTING VAN ORGANISATIE, PRODUCTEN EN SERVICES
Wij zijn allemaal gevoelig voor optimale communicatie. Behandel anderen zoals jezelf behandelt, wilt worden. Optimaal volledig en to the point om de klanten maximaal te enthousiasmeren voor een bestaande, hernieuwde of nieuwe samenwerking. Wij leveren uw verzoek optimaal en stellen uw klandizie echt op prijs. De pijlers van objectieve samenwerking begint altijd aan het begin. Wees hier duidelijk in voor de complete organisatie.
Wekelijkse briefing om eventuele mutaties en nieuwe acties te bespreken. Men is op de hoogte van voortgang, aanbiedingen, acties, nieuwe zaken, nieuwe ontwikkelingen, etc. Uw vraag is ons antwoord.
BEDRIJFSEFFECT MET ALLEEN MAAR POSITIEVE INZET
Het personeel als optimaal informatief onderdeel van de bedrijfscommunicatie.
Dat geeft en biedt vertrouwen aan klanten en komende nieuwe klanten.
Plezier werkt door binnen de zakelijke markt en particuliere contacten.
Ondernemers wees bewust van het feit dat mond-tot-mond reclame het meeste rendement oplevert.
Vragen staat vrij. Wij hebben de actuele ervaringen actief in huis.
Neem bewust contact op. Wij adviseren en realiseren professioneel sinds 2005.