Select Page
O-design Begrijpen en Begrepen worden

Begrijpen en Begrepen worden

Basis van heldere communicatie

ACTUELE TAAL IS FLEXIBEL

Het schrijven van informatieve en overtuigende teksten voor specifieke doelgroepen kan een lastig verhaal worden als men weet hoe dit succesvol aan te pakken. Belangrijk is welke taal er voor die groepen dagelijks actief is. Spreek de taal van deze tijd en men staat open voor de aangeboden informatie met als gevolg dat dit wel eens tot verkoop kan leiden. Opzet geslaagd toch?

CONSTANTE VERANDERINGEN VAN HET MOMENT IS ACTIEF

Ontwerpen van boeiend geschreven en leesbare teksten voor bedrijf, product, service, Team, actie en andere onderdelen van de onderneming moeten aan specifieke eisen voldoen. TOP-4: Aandacht – Interesse – Verlangen – Aankoop.  De ongeschreven gouden regel van alle vormen van communicatie, presentatie en contacten. Schrijven is een kunst van creatief vormgeven gevuld door emoties, informatie en overtuiging.  

SPREEK DE MENS AAN ZOALS JEZELF AANGESPROKEN WILT WORDEN

Onze digitale wereld is dagelijks aan verandering onderhevig. De mogelijkheden zijn, als je weet wat je doet, bijna onbegrensd en contacten gaan veel sneller dan vroeger. Analoge communicatie: Advertentie in dagblad, weekblad of folder. 14 dagen later misschien succes. Wij kunnen elk moment van de dag een aanbieding activeren en presenteren op het World Wide Web – Sociale-Media-integraties. Vergeet niet dat het nog steeds mensenwerk is en dat wij communiceren met personen, meningen, niveaus, geslacht en moment van de dag.

REALISTISCHE BENADERING MOET HELDER ZIJN IN OVERTUIGING

Vanuit de organisatie moet helder voor ogen zijn hoe wij het bedrijf presenteren. Communiceren op zakelijk niveau moet overtuigend begrepen worden door bestaande en komende klanten. 

Simpele, maar effectief stelling met krachtige inhoud.

Vragen staat vrij, zonder kosten, wij adviseren altijd op maat.

O-design Tarieven. O-design wijsheid Wij zijn niet de goedkoopste maar wél de meest voordelige