Select Page
COMBINATIE

Font keuze of letterontwerp zijn onderdeel van het totale concept.
De combinatie van de gekozen onderdelen en deze op stand geplaatst in de huisstijl bepalen de uitstraling en kwaliteit. Klinkt eenvoudig en acceptabel en daar zit nu juist de kneep van het grafische vak. Het ontworpen beeld van de combinatie van letters en woorden met als illustratieve ondersteuning een foto of grafische afbeelding.

Deze weergegeven en gewenste mix is de eerste ontmoeting met het front van elk product of drukwerk. De grafische professional weet welke combinaties intuïtief toegepast moeten worden. Een sluitend concept is puur vakwerk. Maatwerk heeft de voorkeur. Functionaliteit in originaliteit. Uniek in ontwerp is en blijft een keuze.

TEKST IN DESIGN

Is het unieke samenspel voor elke creatieve weergave, met tekst en illustraties, om de identiteit en boodschap te presenteren en te etaleren. Echter deze presentatie moet voor zichzelf en met name intuïtief aanspreken. Een lastig marketingproces waar veel buro’s, artikelen, producten en services op stuk lopen. Communicatie is ook voor uitingen van promotie, reclame, verpakking en persoonlijke informatie verstrekking het verlengde van de vastgelegde bedrijfs huisstijl.

Het één kan niet zonder het ander.
Kortom het is het verlengde van de huisstijl in presentatie en andere vormen van bedrijfscommunicatie.
Blijf alert en actief om het design blijvend te ondersteunen. Spreek en schrijf de taal van de actuele tijd om begrepen te worden.

KEUZES

Binnen de hoeveelheid van mogelijkheden maakt het voor de niet graficus erg lastig. Als er een huisstijl voor handen is dan kan O-design het ontwerp in tekst en beeld samenvatten tot een consistent geheel met functionaliteit en gewenste vorm van communicatie.

Daadkracht en de toepassing van de sterke kwaliteiten van het bedrijf moeten correct worden neergezet en ondersteund. Als het eenvoudig lijkt dan is de boodschap door iedereen begrepen. Echter de keuzes zijn niet eenvoudig als men niet over de juiste inkijk beschikt. De ervaring leert dat er meer mogelijk is dan men kan vermoeden. Design in de juiste vorm is de kracht van het geheel. Ervaring en inkijk maakt het grootste verschil in realisatie.

WAARDE

Met de juiste waarden in actuele en komende bedrijfscommunicatie kan de organisatie het verschil realiseren.
Synergie is hier medebepalend om een positieve identiteit te verkrijgen.
Samenwerken in woord, geschrift en persoonlijke onderhouden zijn de middelen om het juiste imago in de markt te presenteren.
Of het een service, product, kwaliteit of bedrijfsspecifieke kenmerken men moet de positieve identiteit altijd bewaken. Professioneel bewust zijn maakt het allemaal een stuk makkelijker. Voor elke organisatie met kijk op de toekomst pure noodzaak.

Je moet wel weten wie je bent om iemand te kunnen zijn.

De digitale identiteit is persoonlijker dan men denkt.

ACTUALITEIT

Met de tijd mee gaan is dagelijkse kost….maar blijft het niet alleen bij woorden….? De realiteit leert al snel dat veranderingen niet altijd en door de medewerkers op juiste wijze verwerkt worden. Op zich niet vreemd alleen is de actuele tijd bepalend voor de actieve toekomst. Meegaan met de tijd is ook z’n bekende. Kan men en is de inzet aanwezig om aan de sterke actuele veranderingen te voldoen.

Veranderingen veranderd mens en werk. Maar wat houdt ons tegen om vooral niet mee te willen veranderen?
Het is nieuw en daardoor vaak als vreemd gezien. De waarheid als een feit maar is wel de start van een andere toekomst. Technologie zal uiteindelijk alles veranderen. Flexibele actualiteit moet een menselijke realiteit actief maken.

TOEKOMST

Technologie maakt het verschil maar alleen als men weet op correcte wijze hier mee om te gaan.
• Tekst
• Afbeelding | Illustratie | Logo
• Social Media – Facebook | Twitter | LinkedIn
• Video
• Audio
• Internet
• Responsive actueel uniek Thema
• Website | Webshop
• E-mail
• Smartphones  | Tablets
De actuele hoogstandjes met geweldige software en toepassingsmogelijkheden. Het klinkt alledaags maar er zullen door duidelijke leerprocessen deze ook eigen gemaakt moeten worden.
Plug & Play – Vergeet het maar.

Uw SMS