TOPactie 25%

O-design:
Tekst ontwerpt

Pro-Beeldbanken

Tekst Ontwerpt in de juiste vorm is de kracht van het geheel
Huisstijl en imago voor top-communicatie en presentatie
Informatie op zakelijk nivo is pure noodzaak
DE heldere boodschap maakt direct veel duidelijker

COMBINATIE

Font keuze of letterontwerp zijn onderdeel van het totale concept.
De combinatie van de gekozen onderdelen en deze op stand geplaatst in de huisstijl bepalen de uitstraling en kwaliteit.
Klinkt eenvoudig en acceptabel en daar zit nu juist de kneep van het grafische vak.
Het geschapen beeld van de combinatie van letters en woorden met als illustratieve ondersteuning een foto of grafische afbeelding.

Deze weergegeven en gewenste mix is de eerste ontmoeting met het front van elk product of drukwerk.
De grafische professional weet welke combinaties intuïtief toegepast moeten worden.
Een sluitend concept is puur vakwerk.

Maatwerk heeft de voorkeur.
Functionaliteit in originaliteit.
Uniek in ontwerp is en blijft een keuze.

TEKST IN DESIGN

Is het unieke samenspel voor elke creatieve weergave, met tekst en illustraties, om de identiteit en boodschap te presenteren en te etaleren.
Echter deze presentatie moet voor zichzelf spreken en met name intuïtief aanspreken.
Een lastig marketingproces waar veel buro’s, artikelen, producten en services op stuk lopen.

Communicatie is ook voor elke uiting van promotie, reclame, verpakking en persoonlijke informatie verstrekking het verlengde van de vastgelegde bedrijfs-presentatie-huisstijl.

Het één kan niet zonder het ander.
Kortom het verlengde van de bepaalde huisstijl in elke vorm van presentatie en andere zakelijke vormen van bedrijfscommunicatie.
Blijf alert en actief om het design blijvend te ondersteunen. Spreek en schrijf de taal van de actuele tijd om begrepen te worden.

KEUZES

Binnen de hoeveelheid van mogelijkheden maakt het voor de niet graficus erg lastig.

Als er een huisstijl (al) voor handen is dan kan O-design het ontwerp in tekst en beeld samenvatten tot een consistent geheel met functionaliteit en de gewenste vorm van bedrijfscommunicatie.
Daadkracht en de toepassing van de sterke kwaliteiten van het bedrijf moeten correct worden neergezet en ondersteund.
Als het eenvoudig lijkt dan is de boodschap door iedereen begrepen.
Echter de keuzes zijn niet eenvoudig als men niet over de juiste inkijk beschikt.
De ervaring leert, met vallen en opstaan, dat er meer mogelijk is dan men kan vermoeden.
Design in de juiste vorm is de kracht van het geheel. Ervaring en inkijk maakt het grootste verschil in realisatie.

T

WAARDE

Met de juiste waarden in actuele en komende bedrijfscommunicatie kan de organisatie zelf het verschil realiseren.
Synergie is hier medebepalend om een positieve identiteit te verkrijgen.
Samenwerken in woord, geschrift en persoonlijke onderhouden zijn de middelen om het juiste imago in de markt te presenteren.
Of het een service, product, kwaliteit of bedrijfsspecifieke kenmerken men moet de positieve identiteit altijd bewaken.
Professioneel bewust zijn maakt het allemaal een stuk makkelijker.
Voor elke organisatie met kijk op de toekomst pure noodzaak.

Je moet wel weten wie je bent om iemand te kunnen zijn.

De digitale identiteit is persoonlijker dan men denkt.

R

ACTUALITEIT

Met de tijd mee gaan is dagelijkse kost….maar blijft het niet alleen bij woorden….?
De realiteit leert al snel dat veranderingen niet altijd en door de medewerkers op juiste wijze verwerkt en toegepast worden.
Op zich niet vreemd natuurlijk alleen is de actuele en dynamische tijd bepalend voor de actieve toekomst voor iedereen.

Meegaan met de tijd is ook z’n bekende.
Kan men – wil men – is de inzet aanwezig om aan de sterke actualiteit veranderingen te voldoen.
Veranderingen veranderd mens en werk. Maar wat houdt ons tegen om vooral niet mee te willen veranderen?
Het is nieuw en daardoor vaak als vreemd gezien. De waarheid als een koe..maar is wel de start van een andere toekomst.
Technologie zal uiteindelijk alles veranderen.
Flexibele actualiteit moet een menselijke realiteit actief maken.

l

TOEKOMST

Technologie maakt een enorm verschil maar alleen als men weet op correcte wijze hier mee om te gaan.
Tekst
Afbeelding | Illustratie | Logo
Social Media – Facebook | Twitter | LinkedIn
Video
Audio
Internet
 Responsive actueel uniek Thema
Website | Webshop
E-mail
Smartphones |Tablets

De actuele technologische hoogstandjes met geweldige software en toepassingsmogelijkheden.
Het klinkt nogal alledaags maar er zullen door duidelijke en heldere leerprocessen deze ook eigen gemaakt moeten worden.

PLUG & PLAY – VERGEET HET MAAR